När jag är arg..

När jag är arg eller ledsen så blir jag arg på precis allt. Och idag är det en sån dag, så om någon uppfattade mig som dryg och arg ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Vissa grejer kan jag bara inte kontrollera men jag jobbar på det, jag vill inte vara den som får alla andra att bli väldigt negativa också. 
 
Vad har jag annars gjort idag då? Inte mycket alls, jag har slappat hemma och tittat några avsnitt på pretty little liars. Jag har nu under sommarlovet inte haft lust eller tid att titta på det så jag ligger lite efter. Samma med teen wolf. Men sånna här dagar när det är trist väder och inget annat kul som händer kan det vara väldigt skönt att bara få vara hemma ensam och ligga i sängen och kolla serier. Om någon av er inte har sett teen wolf eller pretty little liars rekomenderar jag det stark! Det är två väldigt bra serier. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0