boys

Bild tagen för en månad sen
 
Sååå nu har jag äntligen sommarlov. Vädret är inte på topp dock. Aldrig varit med om att det har gåt halva juni och det har bara varit 1 varm dag hittills. Så vad händer i livet? Inget mycket alls. Har en "paus" med killen aka det är slut, fått tag i gammal crush som numera bor i borabora, min klasskompis flyttar hemifrån med sin pojkvän ut i skogen och en annan killkompis har flyttat till malta. Så långt i livet har jag inte alls kommit, självklart hade jag gärna viljat flytta hemifrån men jag vet att jag aldrig hade pallat med det. Att jämt städa, fixa, tvätta och ha hand om allt. Jag har inte ens ett sommarjobb, så bra har det gått för mig. Har varit jättepepp inför denna sommar men på något sätt sviker den mig lite. Trodde de skulle vara bra väder, umgås med pojkvännen och alla mina fina vänner. Men så blev det inte, bättre lycka nästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0