HELGEN

(bild från i somras när jag och felle hade kul)
 
FREDAG: gjorde jag absolut ingenting. Satt klistrad framför netflix hela dagen och gick ner till köket nån enstaka gång för att möta mänsklig kontakt och mat. Nej nu tar jag i men nästan så var det fniss. Försökte faktiskt tillbringa lite tid åt min fina syster eftersom hon skulle åka hem tidigt dagen därpå. Ibland är jag så himla glad att jag har henne, verkligen. Hon är min bästa kompis, min soulmate och den som faktiskt förstår mig bäst även om vi kanske inte säger det rakt ut. I den här familjen är vi inte så himla verbala och berättar vad vi känner men Malin är en av de bästa människor jag vet. 
 
LÖRDAG: gjorde jag inte så mycket heller. Jag låg hemma in princip hela dagen framför netflix igen. Det har varit en väldigt känslomässig helg och jag behövde nog den här tiden att bara få vila och vara ifred. Skulle träffat en gammal kompis men han var obror och iggade. Sen sluta det med tjafs igen på kvällen så jag var ganska bitter.
 
SÖNDAG (IDAG): Konstigt nog gjorde jag mest idag när nästan hela svenska folket ligger hemma. Träffade
Felicia och vi tog en fika och pratade om livet bara. Väl behövligt. Efter det träffade jag Joar och jag blev nästan singel. Jag tror jag sätter en punk efter det. 
 
 
Vill bjuda på en efter bild från den första bilden. Skrattar alltid lika mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0