Mitt nyår

Totally forget to tell you about my new year!!
 
Jag käkade först hemma med mammis och brodern min och jag blev så mätt att jag trodde skulle dö. Fick en fin komplimang av min bror att jag var lik Edward Blom också. Schysst.
Efter det drog jag till vidingsjö för att träffa Alice och för att sedan dra hem till Isak. Det blev väl inte riktigt som vi tänkt men vi förade där iallafall. Vi var även där till tolv-slaget och det minns jag inte jätte mycket från. Minns att jag kissade 00:01 bakom en container. Vi skulle ju egentligen dragit till Nkpg men det sket sig. Men vi drog dit ändå sen!! En spontare vid halv 2. Hann köpa donken också, men jag spillde ut alla mina pommes så jag var piss sur. Tåget gick inte hem förrän kl 6 så det var lite tråkigt (eftersom vi inte gjorde nåt i nkpg förutom att sova en stund) Men nyåret kändes helt okej ändå. Hann inte heller ta så mycket bilder som jag hade tänkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0