Sista dagen på lovet

Japp ni läste rätt.. Sista dagen på lovet. Ska jag vara ärlig känns det förjävligt. "Äsch skolan är ingenting jämfört med universitet och jobb" Ät mitt bajs säger jag då. Skolan ger mig verkligen en sån himla ångest, för att inte prata om all stress och migrän jag också får. Typ 3 gånger i veckan känns det som mitt huvud kommer att sprängas och dessutom illamåendet. Idag känns det inte som en bra onsdag utan det känns som en såndär äcklig söndag som man bara går runt och mår dåligt på.
 
Idag har jag inte gjort något alls. Min kväll igår slutade i massa tjafs och bråk så jag gick och la mig istället. Blir väckt av att min syster bokstavligen hoppar på mig för att hon vill gå ut. Som en riktig hund. Sen var det också min sista dag att få sova ut så jag blev jätte tjurig. Sen släppte det och vi gick ut i det iskalla vädret för att ta en promme. Vi hade täckbyxor, vantar och hela köret på oss. Vi hann även hälsa på några getter, hästar och kaniner. Det var mysigt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0