The Force Awakens

 
Hallihallå bloggen!
Idag var det första dagen i skolan, det gick helt okej med tanke på mitt tidigare inlägg men den kändes otroligt onödig. Tre lektioner varav alla var onödiga utom den sista som bara varade i en timme och slutade kl 13. Rätt soft start ändå.
Såååå efter skolan gick jag hem och tog hand om min otroliga bakis-syster. Jag gnällde på henne igår om att inte vara ute för länge och enligt henne skulle de bara ta ett glas. Det slutade med att när jag vakna av mitt alarm kvart i sju var hon fortfarande vaken. Anywaaaays efter det så träffade jag bubbisen och vi gjorde inget speciellt. Diskuterade invandring och feminism. Vi hade ju inte riktigt samma åsikter om man säger så.. Efter det åkte jag hem för en stressig pizza middag med familjen innan vi for iväg mot bion. Vi såg den nya Star Wars filmen. Den var superbra!! Gå och se den om ni kan. Värt de (även om man inte är ett stort fan aka me)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0