De dödas röster

Ligger just nu och lyssnar på den sista delen på de dödas röster, det är en podd som handlar om mordet på Jessica Lund och jag älskar den. Det får mig undra så himla mycket bara, var kommer jag vara i livet om 10 år? Tänk om jag inte ens lever om 10 år? Jag har alltid har en känsla av att jag kommer dö pga någon sorts olycka eller sjukdom. Det som tär mig mest är egentligen att jag aldrig kommer får veta. Jag hoppas jag förstår när jag ska dö men jag pratar om själva processen efter min död. Om de nu hade varit en olycka,´så kanske det står i tidingen? Eller kommer det vara en sån olycka som ingen ser intressant och det bara får rinna ut ur sanden medans mamma sitter hemma och är ledsen. Jag blir så rädd när jag tänker så. Döden är obehaglig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0