Snart sommar..!!

Det var ett tag sen nu. Mycket har hänt. Fast vad vet jag inte riktigt
till och börja med, vi slutar skolan om typ 2 och en halv vecka!! vill dö av glädje typ. Har haft några otroligt jobbiga veckor och fler kommer det. Har muntlig eng nationella imorgon och nästa vecka har jag NP matte. Får faktiskt lite ont i hjärtat när jag tänker på det för jag är ganska säker på att jag inte kommer klara det. När jag känner så brukar jag också tyvärr ge upp så får lite smått panik.
Sedan håller vi också på att göra om köket. Det ser faktiskt jättebra ut. Förutom att de råkade lägga fel golv i början. Jag har fått ett sommarjobb också! Ska jobba på ålderdomshem. Varenda person jag har sagt det till ser lite bekymrare men samtidigt medlidande och säger "jaha". ät bajs jag har i alla fall skaffat ett jobb.
 
Annars då? Jag har faktiskt mått fruktansvärt dåligt den senaste veckan. Det är sällan jag mår dåligt så länge utan att veta precis vad det är. Det är bara så himla mycket runt mig just nu och jag har haft skitsvårt att somna då de slutar men att jag bara gråter och i skolan har jag inte skrattat mycket på länge
 
Just nu sitter jag i alla fall och dricker lite kaffe, hungrig är jag också men är helt omöjligt att kunna göra någon mat med det kaoset vi har hemma just nu. Borde ha räknat på matten men det sket jag i totalt och har istället kollat netflix. Kommer ångra de så jävla mycket nästa vecka vet jag, men positiva tankar hörrni! Jag ska klara matten och då jävlar ska jag belöna mig själv.
 
juste fan??? har ju fyllt 18 och fått gå på klubben. Är faktiskt inte märkvärdigt alls, svindyrt och oftast ganska segt. Man måste vara väldigt full för att tycka det är kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0